skywalk.jpeg

Plads til alle, uanset om man er troende eller ej.

Skywalk er ungdomsarbejdet i Frikirken Randers for unge mellem 16-21. Dørtærskelen i Skywalk er lav, derfor er dér plads til alle, uanset om man er troende eller ej.

Som udgangspunkt mødes Skywalk hver torsdag kl. 18 på Mariagervej 117, hvor vi samles til et ungdomsmøde (Classic), et socialt arrangement (Hangout) eller i Lifegroups (en lille gruppe)

Vision: Et sundt, tæt og favnende fællesskab, hvor du er rodfæstet i troen og udrakt til unge i Randers.

Classic

Classic er Skywalks ungdomsgudstjeneste. Her starter vi med at spise sammen, hvorefter vi synger sammen til Gud, lytter til relevant og interaktiv undervisning og slutter af med at hygge i Skywalks Cafe: ”Cafe 1:16”.

Lifegroups

Lifegroups er den lille familie i den store kirkefamilie. Her mødes vi i grupper af 8-12 mennesker, hvor vi hygger, snakker om livet og troen, og hvad der ellers fylder. Lifegroups er et trygt og fortroligt forrum med plads til at være helt ærlig. Lyder Lifegroup som noget for dig? Så klik her for at tilmelde dig en Skywalk lifegroup

Hangout

Hangout er Skywalks primære sociale arrangement, dér har til formål at styrke fællesskabet. Vi ønsker, at Hangout skal være sjovt, socialt og nemt at være med til. Derfor laver vi alt fra at have UNO-turnering til at tage i Klatrepark til noget helt tredje. Til Hangout er dér ofte nye med, som knytter sig til ungdomsfællesskabet i Skywalk.

Tjen med i Skywalk

Skywalk er noget vi gør sammen. Derfor har langt de fleste en eller anden opgave, som de har ansvaret for og hygger sig med. Kunne du godt tænke dig at tjene med i Skywalk. Så klik her for at vælge et område, hvor du kan tjene med.

Tobias.jpg

Tobias Groen

Tobiasg@frikirkenranders.dk

Tilmeld dig foreningen

Er du mellem 0 - 30 år, og kommer til et af vores tilbud til børn og unge, så meld dig ind i vores forening, BTU Randers. Kontingentet er 100 kr. pr år og du kan tilmelder dig via linket herunder.

Tilmeld dig her