dsc02920_optimized.jpeg

Grupper der mødes hver 14 dag og aftnerne og har en uformel setting

Lifegroups - de små fællesskaber

LifeGroups er vores måde at få en stor kirke til at blive nærværende og personlig, samtidig med at være en del af noget større med fælles mål og retning. LifeGroups er den lille kirkefamilie i den store kirkefamilie, hvor vi mødes i hjemmene og deler tro og liv med hinanden, og oplever styrken og glæden i at høre til og stå sammen. Vi mødes i vores grupper hver anden uge, typisk 2 timer en hverdagsaften. En gruppe består typisk af ca. 6-12 voksne og børn. Grupperne består oftest af flere generationer, men det er også muligt at komme i en gruppe bestående af kvinder, mænd, børnefamilier eller unge.

Alle har mulighed for at blive en del af en LifeGroup i vores kirke, så hvis du er interesseret, så gå forbi Info-bordet efter søndagsgudstjenesten, eller kontakt nedenstående.

kent.png

Områdeansvarlig:

Kent Jakobsen

Kent@frikirkenranders.dk

Kontakt os

Hvis du ønsker mere information eller har spørgsmål til området, er du meget velkommen til at kontakte den områdeansvarlige, som så vil hjælpe dig trygt videre.

Følg med i arbejdet