Jag har verkligen märkt att vårt nuvarande utvecklingsteam har svårt att hålla takten med alla projekt. Vi hanterar både webbapplikationer och mobilutveckling, och det känns som vi inte har tillräckligt med resurser för att balansera allt. Vi vill inte kompromissa med kvaliteten, men det känns som vi ständigt springer mot deadlines. Jag har verkligen märkt att vårt nuvarande utvecklingsteam har svårt att hålla takten med alla projekt. Vi hanterar både webbapplikationer och mobilutveckling, och det känns som vi inte har tillräckligt med resurser för att balansera allt. Vi vill inte kompromissa med kvaliteten, men det känns som vi ständigt springer mot deadlines. Hur kan vi skala upp utan att förlora kontrollen över kvaliteten?
top of page
To test this feature, visit your live site.
Jag har verkligen märkt att vårt nuvarande utvecklingsteam har svårt att hålla takten med alla projekt. Vi hanterar både webbapplikationer o
Jag har verkligen märkt att vårt nuvarande utvecklingsteam har svårt att hålla takten med alla projekt. Vi hanterar både webbapplikationer o
2 comments
2 Comments
bottom of page
För mig är det lika viktigt att se till att supportdelen fungerar smidigt som själva utvecklingen. Efter att vi hade lanserat ett par projekt tidigare, insåg vi att utan ett starkt supportteam skulle det vara svårt att hantera uppdateringar och problem som uppstår över tid. UKAD Client Care-program är något jag verkligen kan rekommendera om du vill ha kontinuerlig support. Det hjälper att ha experter som övervakar dina lösningar även efter lansering.